3 Mart 2013 Pazar



Kaplumbağa turuncusu gömleğim var üzerimde.
Biram yok…
Alamadım komşu teyze vardı apartmanın önünde.
Hem ”Kaplumbağa turuncusu olur mu?” deme, monami pastalle boyadım hayvancağızı.
Oluyor işte.
Hem senin de dediğin gibi aşık değiliz biz, olamayacağız hiç.The Doors çalıyor.
Hayır Riders On The Storm değil.
Şarkının adını hatırlamamı bekleme benden.
Ben aşağıdan geçen her keli dedem sanıyorum halen.
Farkındayım samimiyetinin. Anladım ben, anlarım.
Teşekkür ederim karşıma çıktığın için, Bense yanan sigaradan kitap ayracı yapan bir insanım. Teşekkür ederim…
Yanan bazı sigaraları söndürmede iyi değiliz sanırım.
Ama birbirimize destek oluruz biliyorum.
Dumanım çıkıyor 156. sayfamdan.
En sevdiğim kurabiyeden buldum mutfakta.
Hemen buluşacağımızı bilsem saklarım sütyenimde, getiririm iki tane.
Ama çok susatıyorlar. Su al yanıma gelirken.
Young Folks çalıyor radyoda.
Başka bir şey dileseydim kurabiyeden keşke.
Tramvayın evimin önünde durma aralıkları kadardı yalnızlığım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder